Het bestuur van de Stichting

Het bestuur bestaat uit drie leden. De heer Arkesteijn (econoom en theoloog) is de voorzitter. Hij is in zijn werkzaam leven actief geweest binnen de Rabobank en is 4 jaar voorzitter geweest van De Terebinth. De Terebinth is een onafhankelijke landelijke vereniging die zich inzet voor de funeraire cultuur in Nederland waarbij behoud van en aandacht voor waardevolle begraafplaatsen en grafmonumenten voorop staat. De heer Maresch (econoom), secretaris en penningmeester, is als adviseur jarenlang betrokken bij projecten op het gebied van energie, milieu en innovatie. Ook heeft hij, tijdelijk, een van de initiatiefnemers voor de oprichting van een natuurbegraafplaats (Heide Pol), bijgestaan. De heer Dick Fokker heeft internationale ervaring in de audio visuele media en ICT en is in deze branche als producent/regisseur actief. Hij heeft speciale interesse in duurzaam natuurbehoud, is enthousiast natuurliefhebber en natuurfilmer.